IK MAG NAAR CURAÇAO :) - Reisverslag uit Schipluiden, Nederland van Myrthe Heide - WaarBenJij.nu IK MAG NAAR CURAÇAO :) - Reisverslag uit Schipluiden, Nederland van Myrthe Heide - WaarBenJij.nu

IK MAG NAAR CURAÇAO :)

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

28 Juli 2018 | Nederland, Schipluiden

Hoi iedereen,

Eindelijk heb ik het verlossende woord gekregen: 'Je mag naar Curaçao!' Dit heeft wel voor wat onrust gezorgd. Normaal gesproken heeft de examencommissie 15 werkdagen om te reageren op een verzoek. Helaas was dat mij niet zo, want ik heb wel bijna een maand moeten wachten. Hierdoor had ik bijna de neiging om alles af te blazen.. Gelukkig is het eindeloos wachten, niet voor niets geweest, want ik vlieg 21 augustus naar Willemstad!! Ik heb er onwijs veel zin in. Ik zit nu in een besloten groep van Wereldstage waar zo'n 125 mensen in zitten die ook naar Curaçao gaan. Ook weet ik al een beetje bij wie ik in het studentenhuis, een paar meiden uit Nederland en iemand uit Amerika. Dus dat wordt lekker Engels praten, als dat maar goed ga haha..

Nu alles regelen, want ik kreeg het goede nieuws te horen toen ik op vakantie was. Paspoort aanvragen is al geregeld, nu de rest nog...

Maar vanaf 21 augustus kunnen jullie regelmatig een stukje verwachten en foto's!!

-xxx- Myrthe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Actief sinds 26 Mei 2018
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 10466

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2018 - 02 November 2018

Stage lopen op Curaçao

Landen bezocht: